{استفاده از خدمات تراهاست منوط به پذیرش و رعایت شرایط مذکور در این توافقنامه می باشد}

الف ) مقررات در خصوص سرور های مجازی /اختصاصی

تمدید سرورهای مجازی -

در زمان سررسید سرویس های مجازی از 7 روز قبل برای کاربران هر روز ایمیل ارسال می شود و کاربرانی که تمایل به تمدید سرویس خود را دارند باید 24 ساعت قبل از زمان سرسید فاکتور ماه آینده هزینه را به حسابهای ما واریز نمایند سرویس هایی که در زمان اعلام شده پرداخت نشود در زمان سررسید فاکتور غیرفعال شده و 24 ساعت بعد در صورت عدم تمدید به صورت کامل از روی سرور اصلی حذف خواهند شد برای سرور های اختصاصی نیز 5 روز مانده به اتمام سرویس باید هزینه سرویس مربوطه پرداخت گردید و در صورت عدم پرداخت سررور اختصاصی مربوطه کنسل خواهد شد و مسولیت از دست رفتن اطلاعات بر عهده کاربر خواهد بود .

- توافقنامه استفاده از خدمات سرور مجازی

از آنجاییکه سرورهای مجازی تراهاست بر روی دیتاسنترهای آلمان و سوئیس و آمریکا ، هلند و انگلیس واقع گردیده است و ما نیز باید مطابق قوانین آن دیتاسنترها عمل کنیم , لذا رعایت قوانین زیر و استفاده صحیح از آنها اجباری خواهد بود در صورت تخلف از این موارد سرور مجازی متخلف بسته شده و هیچ گونه وجهی بازگشت نخواهد شد .

1 - استفاده از سرورهای مجازی برای موارد زیر قابل قبول نمی باشد و در صورت مشاهده اکانت کاربر مسدود یا جریمه بسته شدن سرور مجازی یا اختصاصی اخذ خواهد شد و هیچ گونه وجهی بازگشت نخواهد شد .

- استفاده از سرورهای مجازی برای ارسال ایمیل انبوه  تبلیغاتی ، خالی ، ایمیل ( بر روی لینوکس Cpanel مانعی ندارد) ، اسپم ، پورت اسکنینگ، اتیک (DDOS, Flood) ، تورنت ( IRC,TORRENT) ، قابل قبول نمی باشد .

-  Port Scan-Phishing-Scam– تلاش برای نفوذ غیر مجاز: در صورت شناسایی مشتریانی که به هر شکلی قصد نفوذ و دسترسی غیر مجاز به سرورها و اطلاعات سایر مشتریان را دارند ،

- فعالیت در زمینه هک ، کرک و امنیت: کلیه فعالیت ها در زمینه آموزش هک ، کرک ، امنیت و موارد خرابکارانه ، بر روی سرورهای تراهاست قدغن می باشد و در صورت مشاهده ، سرویس مشتری سریعا مسدود و کلیه اطلاعات حذف خواهد شد.

- تروجان - ویروس – اسکریپت های مخرب : استفاده ازهر گونه  تورجان ، شل و اسکریپت به زبان های مختلف برنامه نویسی برای ایجاد دسترسی غیر مجاز به منابع سرورها  و سایت های متعلق به تراهاست مجاز نمی باشد و در صورت آپلود این گونه برنامه ها حتی فقط برای تست ، بدون هماهنگی سرویس مشتری مسدود و کلیه اطلاعات حذف خواهد شد.

- سایت های موزیک و فیلم : به دلیل سیاست های خاص وزارت ارشاد اسلامی به هیچ عنوان از سایت هایی که به هر نحو (تخصصی و غیر تخصصی) در زمینه های فیلم و موزیک فعالیت می کنند میزبانی نخواهند شد و در صورت تخلف ، سرویس مشتری بدون هماهنگی مسدود و کلیه اطلاعات حذف خواهد شد.

- سایت های ضد اخلاقی – دینی و سیاسی : تراهاست از کلیه سایت های ضد اخلاقی یا مخالف ادیان الهی و همچنین سایت هایی که فعالیت سیاسی دارند ، پشتیبانی نکرده و در صورت تخلف ، سرویس مشتری بدون هماهنگی مسدود و کلیه اطلاعات حذف خواهد شد.

- نصب اسکریپت های دانلود فایل(Url Download-Leecher) : مشتریان مجاز به نصب اسکریپت هایی که از سایت های مثل rapidshare ،MegaUpload  و Hotfile و Torrent و … فایل دانلود می کنند (معمولا به لیچر-Leecher معروف هستند) نمی باشند و در صورت مشاهده ، سرویس مشتری بدون هماهنگی مسدود و کلیه فایل های دانلود شده از روی سرور حذف خواهند شد.

- عدم رعایت حق کپی رایت: استفاده غیر قانونی از نرم افزار ها و اسکریپت های ایرانی و بین المللی که دارای حق کپی رایت می باشند به هر نحو بر روی سرویس های تراهاست قدغن می باشد و به محض مشاهده تخلف سرویس مشتری مسدود و کلیه اطلاعات حذف خواهد شد.

- استفاده بیش از حد از منابع: کلیه مشتریان موظف هستند از منابع سرور متناسب با محدودیت های سرویس خود استفاده نمایند . در صورتی که به هر دلیل استفاده مشتری از منابع سرور بیش از حد معین سرویس او باشد ، سرویس مشتری مسدود خواهد شد و ملاک تشخیص استفاده بیش از حد ، سیستم های مانیتورینگ و تکنسین های فنی خواهد بود.

-  اتیک (DDOS, Flood) ، تورنت ( IRC,TORRENT)

- در صورت دریافت اولین ابیوس سرور به مدت 24 ساعت و هزینه ای معادل 15.000 تومان سرور تعلیق و جریمه تا 24 ساعت باید پرداخت گردد . برای بار دوم سرور به مدت 48 ساعت و تغییر آی پی و جریمه ای معادل 25.000 تومان ، برای بار سوم سرور به صورت کامل لغو و سرویس دهی به مشتری خاطی با تصمیم مدیریت و تیم پشتیبانی قطع خواهد شد .

2 - سرورهای مجازی ارائه شده مدیریت نشده و خام است , در صورت نیاز کاربر  هزینه پشتیبانی حرفه ای را واریز بعد به مشکلات نرم افزاری رسیدگی خواهد شد .

3 - در صورت اتمام پهنای باند سرورهای مجازی سرویس ها غیرفعال و به صورت تیکت میزبان پهنای باند مصرف شده و میزان پهنای باند مجاز به کاربر اعلام خواهد شد - کاربران در صورت نیاز می توانند در صورت نیاز  باید اقدام به خرید پهنای باند اضافه نمایند ؛ هزینه پهنای باند اضافه در هر ماه به شرح ذیل است :

هر 100 گیگابایت پهنای باند اضافه برای یک ماه = 5.000 تومان

هر 500 گیگابایت پهنای باند اضافه برای یک ماه = 13.000 تومان

هر 1000 گیگابایت پهنای باند اضافه برای یک ماه = 31.000 تومان

.قابل ذکر است که پهنای باند خریداری شده تنها برای همان ماه محاسبه می شود و در صورت اضافه آمد به ماه بعدی منتقل نمی شود

4 - سرورهای مجازی فاقد پشتیبانی نرم افزاری در طول ماه هستند و تنها سرویس هایی که هزینه پشتیبانی نرم افزاری پرداخت نمایند به مشکلات آنها به صورت حرفه ای رسیدگی خواهد شد (ماهانه 150.000 هزار تومان)


-زمان تحویل سرورهای مجازی

5 - زمان تحویل سرورهای مجازی به شرح ذیل می باشد :
سرورهای مجازی
ویندوز 2003 بعد از واریز هزینه به حسابهای ما بین 2 ساعت تا 6 ساعت بعد
سرورهای مجازی ویندوز 2008 بعد از واریز هزینه به حسابهای ما بین 5 ساعت تا 6 ساعت بعد
سرورهای مجازی لینوکس بعد از واریز هزینه به حسابهای ما بین 2 ساعت تا 6 ساعت بعد
سرورهای مجازی
میکروتیک بعد از واریز هزینه به حسابهای ما بین 60 دقیقه تا 4 ساعت بعد

* توجه ! تمامی سفارشاتی که بین ساعت 23 تا 9 ارسال می شوند از ساعت 9 همان روز(ساعات اداری) سرور نصب خواهد شد بنابر این ساعت تحویل 2-6 ساعت بعد از ساعت 9 خواهد بود .

این زمان شامل کانفیگ سرور نمی شود و برای کانفیگ سرورهای لینوکس 4 تا 6 ساعت به زمان اصلی اضافه خواهد شد .

6 - نصب سیستم عامل بر روی هر سرورمجازی ماهیانه 1 بار درکل رایگان (به همراه نصب اولیه) می باشد و در صورتی که کاربر نیاز بیشتری داشته باشید برای هر بار نصب مجدد سیستم عامل مبلغ 5.000 هزار تومان دریافت خواهد شد .

7 - کاربران باید همیشه از اطلاعات خود بک آپ بر روی فضایی به غیر از سرورمجازی تهیه نمایند , در صورت بروز مشکل از طریق دیتاسنتر تراهاست هیچ مسئولیتی را در قبال اطلاعات موجود بر روی سرورهای مجازی نمی پذیرد .

8 - پشتیبانی سرورهای مجازی و اختصاصی تنها از طریق تیکت انجام می شود و از طریق تماس تلفنی یا مسنجر های آنلاین به هیچ وجه صورت نخواهد گرفت ( به دلیل تشخیص  مشتری و سهولت در دستیابی به مشخصات سرویس خریداری شده) ، کاربران باید در زمان ارسال تیکت از عنوان مناسب و محتوای تایپ شده پارسی اقدام کنند .

9 - هزینه بازیابی پسورد لینوکس و ویندوز برای هر بار معادل 5000 هزار تومان است و پسورد میکروتیک قابل بازیابی نیست.

10 - زمان پاسخگویی به تیکت ها در طول روز بین 30 دقیقه تا 4 ساعت و در طول شب بین 4 تا 7 ساعت خواهد بود

11 - مشکلات نرم افزاری کاربران به هیچ عنوان شامل پشتیبانی رایگان نمی شود و تنها کاربرانی که هزینه پشتیبانی نرم افزاری را پرداخت نموده اند , به مشکلات نرم افزاری آنها رسیدگی خواهد شد تراهاست در رابطه با سوالات کاربرانی که هزینه پشتیبانی نرم افزاری تهیه ننموده اند , مختار به پاسخ یا بستن تیکت یا حذف آن است .

12 - انتقال سرورهای مجازی به دیگر سرورها ، در زمان سررسید قابل انجام است مگر اینکه هزینه نصب مجدد و کانفیگ دوباره سرویس پرداخت شود .

13 - در صورتی که کاربر خود اطلاعات خود را به سرورهای دیگر منتقل کنید هیچ هزینه ای دریافت نمی شود و در لوکیشن مورد نظر سرویس جدید ایجاد و مشخصات تقدیم خواهد شد , در این پروسه کاربر خود باید از سرور قبلی بک آپ تهیه نماید و به سرور جدید اطلاعات را منتقل کنید .

14 - در صورتی که کاربر خود اطلاعات خود را به سرورهای دیگر منتقل نکند و خواهان انتقال کامل اطلاعات سرورمجازی به لوکیشن دیگری باشد هزینه به ازای هر 10 گیگ هاردیسک سرور مبلغ 2 هزار تومان جهت پهنای باند مصرفی و ... دریافت می شود. .

15 - در صورت عدم پرداخت صورت حساب تا 3 روز پس از زمان سر رسید 25 درصد هزینه سرویس به عنوان جریمه در صورت حساب مشترک منظور خواهد شد و ارائه فول بک آپ برای انتقال یا تمدید سرویس منوط به پرداخت صورت حساب خواهد بود.

16 - در صورتی که پهنای باند مصرفی سرویس مشتری به اتمام برسید تیکتی از طرف سیستم برای کاربر ارسال خواهد شد لذا مسئولیت عدم توجه مشتری نسبت به خرید پهنای باند اضافه و مسدود شدن سرویس به عهده مشتری می باشد.

17 -آفر های ویژه : سرویس هایی که در سایت تحت عنوان تخفیف ویژه در سایت به فروش می رسید ، این تخفیف فقط شامل ماه اول می باشد و امکان کاهش منابع از جمله رم ، تغییر آی پی وجود ندارد و سرویس تا 3 دوره با مشخصات سفارش داده شده ارائه خواهد شد . (قیمت ماهانه طبق روال عادی و قیمت روز ماهیانه هر دوره محاسبه خواهد شد )

18 - هر گونه بحث ، تیکت در مورد درخواست نصب اکانتینگ ، پروکسی ، درخواست راه اندازی و .... در مورد اکانتینگ منجر به مسدود شدن سرور ، بسته شدن تیکت بدون پاسخ ، حذف تیکت و در صورت تکرار امکان لغو سرویس دهی وجود خواهد داشت لذا  از مشترکین عزیز درخواست می شود قبل از خرید و بعد از خرید تمامی این موارد رو مد نظر داشته باشند در صورت مشاهده و لغو سرویس دهی هیچ هزینه ای بابت لغو  عودت داده نخواهد شد همچنین به هیچ عنوان Backup از این بابت ارائه نخواهد گردید ! همچنین در این موارد نباید کوچکترین بحثی ایجاد شود .


- اقداماتی که تراهاست در صورت تخطی از این شرایط انجام می دهد

تخطی از هر یک از شرایط درج شده در اینجا موجب تعلیق سرویس می شود. تراهاست تنها تشخیص دهنده تخطی از شرایط مندرج می باشد. تراهاست حق قطع سرویس بدون هیچ اخطار قبلی و یا اجتناب از سرویس دهی را برای خود محفوظ می دارد. زمانی که تراهاست از تخطی یک کاربر از شرایط مندرج اطلاع پیدا می کند نسبت به بررسی فنی و یا حقوقی موضوع اقدام خواهد کرد در این زمان ممکن است برای جلوگیری از ادامه تخلف سرویس کاربر به صورت موقت قطع گردد. پس از تکمیل بررسی ها تراهاست بسته به نوع تخلف مجاز به محدودسازی، تعلیق یا قطع سرویس خاطی خواهد بود همچنین تراهاست در صورت لزوم حق پیگرد قانونی متخلف را نیز برای خود محفوظ می دارد. هر گونه عملی که در اینجا به آن اشاره نشده باشد ولی از نظر قوانین جاری کشور ایران خلاف باشد نیز تخلف از شرایط خدمات محسوب می گردد تراهاست هیچگونه وجهی به کاربران متخلف از شرایط خدمات تحت هر عنوان مانند ادعای خسارت یا هزینه مدت باقیمانده سرویس پرداخت نخواهد نمود. همچنین کاربر متخلف مسئول جبران خسارت وارده به تراهاست خواهد بود. سرویس های تراهاست به همان شکلی هستند که ارائه می شوند و ما همیشه سعی در بالابردن کیفیت سرویس ها داریم اما هیچگونه ضمانت و گارانتی در مورد قطعی ، بی عیب بودن ، امنیت و... ارائه نمی دهیم تمامی ضمانت نامه های کتبی و یا شفاهی که توسط کارمندان ، نمایندگان و سایرین ارائه می شوند هیچگونه اعتباری ندارند و شرکت هیچگونه خسارتی برای عملکرد سرویس خود به هر نحو نمی پردازد.

ب) مقررات عمومی